نویسندگان
1 دکتری علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیئتعلمی دانشگاه علامه طباطبایی
2 کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه پیام نور
نقیب السادات, سید رضا, & گنجی, معصومه. (1396). نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان. مدیریت رسانه, 5(39), 9-32.
سید رضا نقیب السادات; معصومه گنجی. "نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان". مدیریت رسانه, 5, 39, 1396, 9-32.
نقیب السادات, سید رضا, گنجی, معصومه. (1396). 'نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان', مدیریت رسانه, 5(39), pp. 9-32.
نقیب السادات, سید رضا, گنجی, معصومه. نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان. مدیریت رسانه, 1396; 5(39): 9-32.