نویسنده
دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت رسانه،دانشگاه تهران
امین پور, سیاوش. (1397). استفاده و تأثیر انیمیشن بر گروه مخاطب در تبلیغات رسانهای. مدیریت رسانه, 6(43), 23-32.
سیاوش امین پور. "استفاده و تأثیر انیمیشن بر گروه مخاطب در تبلیغات رسانهای". مدیریت رسانه, 6, 43, 1397, 23-32.
امین پور, سیاوش. (1397). 'استفاده و تأثیر انیمیشن بر گروه مخاطب در تبلیغات رسانهای', مدیریت رسانه, 6(43), pp. 23-32.
امین پور, سیاوش. استفاده و تأثیر انیمیشن بر گروه مخاطب در تبلیغات رسانهای. مدیریت رسانه, 1397; 6(43): 23-32.