به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیست و ششم ماهنامه منتشر شد.
 
«تاثیر رشد شبکه های اجتماعی بر فرایند هویت یابی مخاطبان مجازی»، «همگرایی فضای مجازی ودنیای واقعی با اینترنت اشیا»«جریان سازی در فضای مجازی با تاکید بر رسانه های اجتماعی»، «بازی های دیجیتال واقعیت افزوده و سواد سایبری» و «پوشش انتخابات خارجی در ایالات متحده الگویی از جریان اخبار بین المللی» از مقالات ارائه شده در شماره اخیر ماهنامه مدیریت رسانه هستند.
 
سرمقاله شماره بیست و ششم«مدیریت رسانه» با عنوان «مدیریت مطبوعات برشی از سطح عمق»  به قلم فرشاد مهدی پور عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ  و اندیشه اسلامی است.

«مریم حق شناس/خدیجه یوسفی پورجدی»، «قاسم صفایی نژاد»، «رامین شمسایی‌نیا» ،«هادی البرزی»و «رسول مهدی‌نژاد» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده اند.

 
عنوان مقاله انگلیسی باز نشره شده، بیست و ششمین شماره نشریه مدیریت رسانه    “The future of online social networked”  می باشد
 
علاقمندان همچنین می توانند در این شماره از “ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه” مروری بر کتاب “خبر امید آفرین ” را مطالعه کنند.
فرهیختگان گرامی می‌توانند این شماره را از طریق سایت یا هر یک از شماره های قبلی این ماهنامه را از فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک «فیدیبو» یا «کتابراه» خریداری کرده و یا در صورت دسترسی به بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران) و پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) مقالات گذشته این ماهنامه را مطالعه نمایند.

جهت اشتراک ماهنامه یا خرید ماهنامه به صورت چاپی می توانید از طریق  سامانه اشتراک  اقدام نمایید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طرق زیر با ماهنامه ارتباط برقرار نمایند:

وب‌گاه:mediamgt.ir

آدرس ایمیل:info@mediamgt.ir

اینستاگرام: mediamgt.ir@

کانال تلگرام:mediamgt.ir@
شماره پیامک: ۵۰۰۰۱۲۶۷

با ما در ارتباط باشید.