به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه ، شماره ۳۰ و۳۱ این ماهنامه با مقالاتی در خصوص « مدیریت رسانه » منتشر شد.

از جمله مطالب این شماره می توان به :

«نقش رهبران فکری، در مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی مجازی»،«کارکرد ها ورویکردهای رسانه در مدیریت بحران»،«بررسی تاثیر رسانه های جمعی برتوانمند سازی زنان استان تهران»،«کاربرد هوش تجاری در مدیریت راهبردی سازمان های رسانه ای»،«بررسی نقش رسانه های جمعی در پیشبرد توسعه فرهنگی»، «مدیریت تعمیم برند در سازمان های رسانه ای »،اشاره کرد .

سرمقاله شماره ۳۰ و۳۱ با عنوان«توسعه آموزش از راه دور درتلویزیون ایران » را دکتر مریم حق شناس نگاشته است.

« سمیه بابا پیرعلی »، «سعید قنبری ، مصطفی آزاد دوست » ، «فاطمه واقف »، «هاجر آصف» ، «پوریا معما،سعید قنبری»  مقالات این شماره از نشریه را به رشته ی تحریر در آورده اند.

در پایان نیز مقاله انگلیسی با عنوان

» Smart TV and the online media sector:User privacy in view of changing market  realities «

   باز نشر شده است.

مجله علمی تخصصی «مدیریت رسانه » به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می شود.

♦فرهیختگان گرامی می توانند  : شماره ۳۰ و۳۱وهر کدام از نسخه های قبلی این ماهنامه را از فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک «فیدیبو»،«کتابراه» خریداری نمایند.

جهت خرید نسخه چاپی یا  دریافت اشتراک به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

Mediamagt.ir

 ♦برای استفاده از سامانه ها می توانید به ادرس زیر مراجعه فرمایید:

کتابراه

http://yon.ir/54pI

فیدیبو

yon.ir/fidibosell

علاقه مندان می توانند از طریق زیر با ماهنامه ارتباط برقرار کنند:

ادرس ایمیل :info@mediamgt.ir

اینستاگرام: mediamgt_ir

تلگرام: mediamgt_ir

شماره پیامک:۵۰۰۰۱۲۶۷