به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیست و پنجم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

 از جمله مطالب شماره بیست و پنجم «مدیریت رسانه» می‌توان به «ترویج فرهنگ یادگیری و تغییر رویکرد مؤسسات آموزش عالی مجازی»، «رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانواده‌ها»، «فرآیند تصمیم‌گیری در مدیریت رسانه» و «رهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه از دیدگاه امام و رهبری» اشاره کرد.

سرمقاله شماره بیست و پنجم «مدیریت رسانه» با عنوان «تأثیر فناوری‌های نوین ارتباطی بر جنبش دانشجویی» را رامین شمسایی‌نیا نوشته است.

«مریم حق شناس»، «یوسف نجفی /دکتر لیلا نیرومند»، «رامین شمسایی‌نیا» و «رسول مهدی‌نژاد» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

همچنین یادداشتی از «بهمن علی‌بخشی» با عنوان «روابط عمومی به عنوان یک صنعت» در این شماره منتشر شده است.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی  با عنوان « Understanding trust influencing factors in social media communication: A qualitative study» بازنشر شده است.

مجله علمی تخصصی «مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود.

فرهیختگان گرامی می‌توانند هر کدام از نسخه‌های قبلی این ماهنامه را از فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک «فیدیبو» خریداری نمایند. همچنین می‌توانند در صورت دسترسی به بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران) و پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) مقالات گذشته این ماهنامه را مطالعه نمایند. برای استفاده از این سامانه‌ها می‌توانید روی اسم آنها کلیک نمایید: فیدیبو، مگیران، نورمگز

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طرق زیر با ماهنامه ارتباط برقرار نمایند:

وب‌گاه: mediamgt.ir

آدرس ایمیل: info@mediamgt.ir
کانال تلگرام: @mediamgt_ir
توییتر: @mediamgt_ir
شماره پیامک: ۵۰۰۰۱۲۶۷

[purchase_link id=”649″ style=”” color=”” text=”خرید”]