نویسنده
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
باقری, سعید. (1392). تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده. مدیریت رسانه, 1(2 و 3), 18-24.
سعید باقری. "تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده". مدیریت رسانه, 1, 2 و 3, 1392, 18-24.
باقری, سعید. (1392). 'تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده', مدیریت رسانه, 1(2 و 3), pp. 18-24.
باقری, سعید. تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده. مدیریت رسانه, 1392; 1(2 و 3): 18-24.