نویسنده
کارشناسی ارشد مدیریت،مدرس دانشگاه پیام نور
حاج حریری, امیرحسین. (1397). نقشهبرداری سیستماتیک رسانههای اجتماعی و ارتباط آنها با کسبوکار. مدیریت رسانه, 6(43), 73-90.
امیرحسین حاج حریری. "نقشهبرداری سیستماتیک رسانههای اجتماعی و ارتباط آنها با کسبوکار". مدیریت رسانه, 6, 43, 1397, 73-90.
حاج حریری, امیرحسین. (1397). 'نقشهبرداری سیستماتیک رسانههای اجتماعی و ارتباط آنها با کسبوکار', مدیریت رسانه, 6(43), pp. 73-90.
حاج حریری, امیرحسین. نقشهبرداری سیستماتیک رسانههای اجتماعی و ارتباط آنها با کسبوکار. مدیریت رسانه, 1397; 6(43): 73-90.